My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

12 април 2006

Hate me - it’s ok

Кой малоумник е решил, че ако говориш ти минавало? Чий идиотски мозък така мащабно е успял да се простре над поне 90% от хората, убеждавайки ги, че "ако говорите и споделяте ВИ олеква"? И защо същите тия 90% хора не могат да възприемат, че на мен не МИ се споделя, не МИ олеква.
Защо, ма*а му стара, е толкова трудно да се възприемат думите: "Не ми се говори, не ми се споделя. Остави ме на мира. Или смени темата, или по-добре да не говорим." Защо всяко излизане на кафе се превръща в мъчителен разпит, на който така или иначе не се поддавам. И защо всеки път трябва да си тръгвам с горчивина.
Какво ми имало и какво ми ставало? НИЩО, С КОЕТО ДА НЕ СЪМ В СЪСТОЯНИЕ ДА СЕ СПРАВЯ!
Искам да съм САМА.

А иначе си прав - има ми нещо, да. Но се справям. И не смятам да го споделям с който и да било. И как пък само ти ме разконспирира? Не съм толкова прозрачна - това са твои думи.
Ти (знаеш кой си!), просто престани да ме разпитваш, престани да се опитваш да откопчиш нещо от мен. Няма да кажа нищо. Нито феЙс тУ феЙс. Нито пък тук. Отделно дето съм почти сигурна, че точно ти си ме издънил пред... някой. Може и да греша (надявам се да греша!). Имам си куп неща, над които да мисля. И искам да го направя сама. Няма случай, в който да не съм се преборвала със страховете си - скочих с бънДЖи преди няколко години заради страха си от високо... после пак скочих. Сега просто трябва да се преборя с параноята си пак САМА. Освен това и да не се справя - така или иначе времето си минава, има си определен период. Ако до края на този период не се кротна - обстоятелствата ще ми наложат да се кротна. Те (обстоятелствата) не се съобразяват с мен, с теб или с който и да било. Просто стават. Случват се. А ти си длъжен да ги приемеш.

Ако искаш... Hate me - it’s ok
Просто ме остави, идната седмица не ме закачай. А когато те викна на бира в "Дръмс" - не се опитвай да ми се правиш на психолог пак - знаеш, че номера не минава при мен и най-много да ме вбесиш. ПАК.

5 коментара:

Valery Dachev каза...

На дали е същият, който е казал "Два шамара и ш'су упрайш !". Не си късай нервите за глупости, че... ще ти обърша два... къфто съм боен :-P

Анонимен каза...

Хей, ти, дето си знаеш кой си... Да, считам, че си прав-хората имат нужда да споделят и да, пак си прав, че така им олеква... някак си...като, че ли проблема се "смалява" и...аха...и изчезва... Но (разбира се, че има "но"), всеки САМ определя с кого да сподели проблема си (слушателя не може самостоятелно да се направи такъв). "Изпявайки" си мъката, ти отчасти я правиш "мъка" и на човека отсреща, прехвърляш част от нея върху "плещите" му. Именно затова и избора е труден:
1. Трябва да познаваш добре човека, за да можеш да му се довериш докрай (половинчато споделяне...с недомлъвки и т.н. няма търсения ефект).
2. Трябва да си убеден, че той самия може да "понесе" мъката, която ще му прехвърлиш.
3. Трябва да си убеден, че той ще разбере проблема!
Не се сърди на сис, за гневността на постинга, но ако си истински приятел - бъди такъв, без да го натрапваш или афишираш!

Анна Бончева каза...

Не винаги е най-подходящо да споделиш с приятел. Познаваш го и знаеш какво ще каже, как ще реагира. А често ти искаш да чуеш нещо ново.
Още едно "лошо" преимущество на приятелството - повечето приятели си мислят, че помагат, давайки акъл и съвети. А ние може би искаме само някой да ни изслуша. Просто да споделим. Често го правех това с кучката си. Тя лягаше на гърдите ми, аз плачех, а тя преданно и с много разбиране ме гледаше в очите.

Всичко минава с времето. Дори и живота си минава... Тече си неусетно. ;-)

Анонимен каза...

Prosto nqkoi put chovek naistina ne iska da spodelq. Ima neshta koito sa tvurde dulboki za da budat spodeleni, puk i dori da ne sa, nasila ne se spodelq. Ako chovek ima jelanie da govori s nqkoi , to tova si e negovo reshenie ili nujda.Mraza takiva nahalnici, koito nasila se opitvat da izkopchat neshto ot tebe, sqkash jivota im se sustoi ot tova. Nqmat li si problemi che cqloto im susredotochenie e da se nahranqt sus tvoite. I ti opredelqt sreshti "da si pobubrime". E qz nqmam za kakvo da si bubrq. Nqmam kakvo da se pohvalq. Nqma nishto novo pri mene. No ne otgovora ne e dostatuchen. Qvno neshto mi ima , da kakto kaza Sis , moje i da mi ima no ne e nichiq rabota. Ahhh mraza go tova nahalstvo , vsqkash te iznasilvat ot dushata. Ostavete me na mira!

Sis каза...

Благодаря за разбирането, което проявявате. Абсолютно съм съгласна, че всеки от нас има тежки моменти и сам решава дали да ги споделя или не. Всеки си има страхове. Всеки би могъл да отгатне евентуалната реакция на свой добър познат, в случай, че сподели нещо... и понякога предпочитаме да не споделяме.
Не съм от хората, на които трябва да чоплиш с чингел думите от устата, но понякога предпочитам да си мълча. Особено когато съм на 100 % сигурна в отсрещната реакция.
Той не е никак лош човек. Напротив... А и мисля, че е разбрал защо побеснях при последната ни среща. Само се надявам да няма следващо такова изпълнение. И сигурно няма да има! Един от най-редовните ми читатели е, видял е коментарите ви... предполагам ме е разбрал.
Чефо, извини ме, ако съм била прекалено груба.