My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

20 април 2006

20.04.2006

My soul is alive, and so are you
Helps when trying to pass the time, it ain't easy without you
As long as I can try, I'll make it through
But it might take awhile, believe me if you only knew

If you, If you, Could see Me Now
(Then you'd understand who I really am)
If only you, If you, Could see Me Now
(You never questioned me, if you could only see)

*P.O.D. - If you could see me now

Нищо и никаква дата, нали.
А за мен започва обратното броене :( Страх ме е от финала... след месец.

****
Нещо никакво го няма настроението ми, отиде по дяволите. Преди малко се усетих как съм на път да ревна ей така, както съм си сама и никой нищо не ми е казал. Изби ме на рев... преглътнах сълзите, но се разочаровах... от себе си. Защото това преди малко бе признак на слабост.

Събрала съм си парцалките в раницата - утре се пренасям в гори тилилейски за 3 дни. Ще боядисвам яйца... ще ближа рани... ще чета книжка...


****
For all it's worth, I keep on searching for my piece of mind.
I'll stay On The Grind, I do this all the time.

Днес пак ходих да блъскам по боксовата круша. Не разбирам какво става с мен и защо ме избива на агресия (засега само към боксовата круша, не към хора)...

И съвсем между другото в момета се чудя дали е добра идея да остана да спя в офиса, мдааа... Няма смисъл да си ходя и в 8.30 пак да съм на линия тук.

****
Утре към България ще пътува Никола - това сигурно е единствения български фотограф, чийто блог прави стабилна цифра уникални посещения на ден. Стискам му палци за визата и на него ;) Живот и здраве - може и за бира да остане време...

ФРЪЦЛАТА си идва на 23 юни. Алелуя, взе визата! (тук е момента за едно мощно "ЯХУУУУУУУУУУУ!")


Някои заминават... :(
Други си идват... :)
А аз съм като пътен знак, който посреща и изпраща...

Не е истина как МРАЗЯ софийското летище, честно!

Няма коментари: