My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

30 март 2006

Софето


Невероятно забавно ми е. Два дни яко блъскане с иформация. Вчера ми бяха прегряли реотаните и по едно време само "гледах умно", но след двойно кафе в късния следобед се освестих и айде наново... Не ми се беше случвало от ГОДИНИ да легна и да спя като заклана повече от 5 часа. Е, снощи си легнах в 23.00 и едвам се надигнах в 7.30. Ако не се налагаше да ставам - сигурно можех да откарам поне до 10-11.00 ч.
Днес съм по в час на нещата, да не казвам, че вече почти всичко ми е ясно, останаха ми отделни питанки по софтуеъра, които ще задам утре. Научавам една камара нови неща, за сфера, която ми е почти непозната. Имам най-търпеливите учители на тоя свят ;) Имайки предвид, че ги заливах с въпроси, зяпах документи, зяпах софтуеър, зяпах отдели... и не млъквах! Дължа огрооооомно благодарско на Дани и Ваня, тъй като те са основните "късметлии", които се радват на компанията ми... Отделно на Стан и Дечо - те пък са тия, дето ми гласуваха доверие и решиха да ме "култивират" :)
А, да, щях да пропусна най-изтормозения от престоя ми в София - Фения, ама тя си ме търпи ;р Делим едно легло все пак, хехе ;)
И Иво и хлапето са на линия, те пък ме скъсват от бъзици - тази вечер например, докато пихме бира те не можаха да се докопат до "думата" доста време... В крайна сметка се докопаха... и за 20 минути ме направиха на луда калинка:) Ама какво да направя, като съм претрупана с впечатления (и нова информация), които все някой трябва да попие след мен.
Аз и сега не мога да си подредя мислите (напоследък често се случва), обаче обещавам да опиша мноооого подробно какво се е случвало тук, само че когато се прибера у нас и малко ми улегнат нещата.
(Здрасти, grozotia) ;р

2 коментара:

Анна Бончева каза...

Дори не разбрах получила ли си ми смс-ите...
/ми мрън!

Бичам те, дупинце и ми липсваш. ;-))

zlatkata каза...

най после, събуди се:)) супер..разгеле...и ти да си доволна и да си усмихната...браво на най доброто, умно и опърничаво гадже..да я поздравиш от мен..и аз и благодаря че та извади..всичките ми липсвате...