My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

23 март 2006

Бележки

Айде пак упорито стискане на палци до понеделник.
Днес мина доста добре - очаквах нещо важно за мен и ето на, мина. Сега се надявам крайния резултат в понеделник да е точно този, който искам. Ако е така - ще взема да повярвам, че понякога стават чудеса.
Сетих се и за някогашния ми мерак да се пренеса в София... там някъде се открехва една врата и ако уловя момента и си свърша добре работата - нищо чудно да сменя (за пореден път) местожителството.
За момента всичко е все още под ГОЛЯМ въпрос. Не ми остава нищо друго, освен да чакам, мрЪн... Мразя да чакам...

****

Смених цвета на косата си. Бъзикат ме, че това е признак на някаква радикална вътрешна промяна. Аз за себе си не намирам такава, но пък никак няма да е зле, ако в действителност нещо в мен се е променило. Ето още едно нещо под въпрос ;)
Цвета е нещо средно между тъмночервено и лилаво и аз лично се харесвам. Много. Тия дни, ако някой от приятелите ми успее да ме снима "красива" - може и да се покажа ;)))

****

Уикенда се очертава обещаващ, но... таен. Не смятам да го споделям предварително. Само се надявам Линна да е била права. А сега е крайно време да се захвана със събиране на багаж. И да не забравям шишето Смирнофф ;)

****

Все още се чудя какво да дам на _този_който_ще_лети_в_средата_на_май_. Замислям се за някакво CD с етно... Продължавам да събирам идеи;)

5 коментара:

Алекс каза...

file://212.50.12.94/1/MP3 - това е малка част от нещата които мога да ти предложа, избери си нещо

Sis каза...

Еее, мерси много! Рагледах и си дръпнах тожа-онова ;) Ще направя една селекция накрая... :)

Unknown каза...

Мда, случайно или не, с цвета на косата си в крак с последните тенденции:) Повече виолетово, по-малко червено...

Анна Бончева каза...

Ще ти дам в кю едно линкче с прекрасен етно-джаз. Може пък и да ти се хареса.
Дай му усмивки. Дай му сигурността на твоето приятелство. Какво повече от това?! ;-)

Ти си красива! Веднага да се показваш!!! :-))

Sis каза...

@ случайна: Хей! Гледай ти... случайно съм нацелила модна тенденция. Ще взема по-често да се доверявам на 6тото си чувство ;)
@ ДупенцетУ: Ммм, давай линка! Пък за даването - тия неща той си ги има от години. Искам да е нещо, което няма.
А за показването... бе ще се покажа, ама не сега ;) Пък и ти си ме виждала - не давай зор:) И благодаря за милите думи {}