My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

06 март 2006

Шмат - шмат

Изминалите дни изкарах в размотаване насам-натам. Ходихме с група познати на хижа в Габровския балкан - крайния резултат е мускулна треска във всяка част на тялото ми. Весело беше... умишлено няма да предоставя снимков материал, понеже повечето неща не са за показване :)
Освен това си направих една разходка до Търново с идеята да се видя със Зузу. Старопрестолния град ми липсваше... И сега ми става едно такова мило и тъжно като се сетя за 6те години, изкарани там докато учех. Ама че времена бяха:)
За пореден път доказах (и на себе си), че съм непоправима шматка. Когато реших да извадя фотоапарата и да снимам нещо... установих, че батериите му плачат за зареждане. Поради тази проста причина - снимките са само 3. мрЪн! И пак не можах да увековеча любимата си бирария там - City Pub :(


Това е "Самоводската чаршия" във Велико Търново. Колко пъти съм си търкала подметките по нейните камъни...










Ето го и стария антиквариат, още си е на същото място - точно срещу онова старо дюкянче, където правят невероятен кадаиф!
















Баири. Една основна черта на градчето. И каквото и да снимате - излиза лееееко килнато. Особено ако сте аматьори като мен ;р

2 коментара:

nickolette каза...

в момента всичко това е покрито със сняг до колени :)

Sis каза...

Снеговете там винаги са били страшни:) Имахме идея за експеримент - спускане от университета до моста на галерията... Не го направихме, ама сме сигурни, че инерцията щеше да е достатъчна даже да преминем моста и да изкачим баира до хотел Етър;)
Отделно дето снега/леда по пътя за университета се стопяваше напълно едва през април... В хубав град си живееш ти.
Поздрави на City Pub ;p