My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

21 юли 2005

So...

Края на седмицата наближава. Чудя се накъде да се изстрелям, ще ми се да сменя малко "климата".
Като цяло всичко си е по старому - работа, бири/кафета след работа, после home, sweet home...
Иво продължава да ме смайва с реакции... Странно, а си мислех, че е човек, който не би успял да ме изненада с нещо...
Т. ми става все по-интересен, от друга страна... Абе няма значение другата страна.
Сашо, на теб благодаря за отзивчивостта и за вкарването в час относно "американското ежедневие". Успя да го направиш само с два разговора. ;)
Мдам... определено имам какво да кажа за много неща (особено там където съм сложила многоточията) ама май не ми стиска да ги изкарам директно наяве. Дори пред себе си.
Тъпо... човек да не е в хармония със себе си... вЕрно си е тъпо.

2 коментара:

Sis каза...

Абсолютно!
2 дни на едно място са в състояние да ме побъркат напоследък. Ето защо твърдо съм решила този weekend да го изкарам на място без много шум, хора, коли, РС и всякакви такива глезотии. Е... без обхват на телефона няма да мина ;)

Сашо skype: akartchinski79 каза...

Molia :)