My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

18 юли 2005

Пореден понеделник

Новата седмица стартира. Мразя понеделници ей! Не е истина как ги мразя...
Като цяло съботата и неделята минаха лениво ;) Размотавах се из празния апартамент, разхвърлях и подреждах наново гардероба си, излизах с познати на по кафе/бира.

Петъчната вечер наистина беше тежка. Събирахме се колеги на "разпивка", ама не беше просто разпиване, а чисто напиване. Вдигнахме "кръчмата" на главата си, после сменихме механата с "Дръмс" - на по бирички... после се отнесохме в "Гранд" и завършихме подобаващо вечерта към 5 сутринта. Whatever... имах нужда от нещо такова за разпускане. Вярно, че след това се събудих в събота на обяд, отделно цял ден ме цепеше глава, но пък...се чувствах отпочинала ;)
Вечерта се чух и с онова човече, дето е на другия край на планетата, подейства ми разведряващо, звучеше добре (за разлика от всеки дург път).
Към 21 ч. вечерта Таня ми звънна и се разбрахме да излезнем на разходка към 21.30. Помотахме се порядъчно по улиците, говорихме си за... за разни неща. В крайна сметка към 22.30 ч. реших, че съм зверски гладна и се паркирахме на "Хапката". Взех си тостер + сок, Таня беше само на сокче ;р Не усетих кога стана 23.45... Страшно бързо ми мина времето...

После се прибрах с идеята да заседна на компютъра и да початя... Да ама не! Оказа се, че милия ми доставчик ме е лишил от нет за 2 дни. Не че ми липсваше... Всъщност осъзнавам (но не искам да си го призная!), че ми липсваше контакта с един човек... То пък един контакт...

Неделята бях решила да я проспя, но еднин познат звънна, имал проблеми с РС-то и ме викаше да ида да погледна... Нямам самочувствието на разбирачка... Преинсталирахме Windows и нещата се оправиха генерално. Между другото ХР е добър източник на нерви - на работа често ми се случва да си скубя косите с тази версия... Продължавам да си седя у нас с Windows 98 и честно казано вече не се смея на лафа на баща ми, че за 98 "вече не се произвеждат вируси" :)
След занимавката с РС-то последва черпене с бира, пак в "Дръмс" (любимата ми бирария тук!) После пак мотаене... дълго висене под душа... после среднощно самотно размотаване по улиците в опити да прогоня някак безсънието... Докато в 2 се прибрах и си легнах като пич ;) И заспах!

А днес е понеделник... Damned, today is fuckin` Monday!
Пф, я да се взимам с ръце! ;)

4 коментара:

Сашо skype: akartchinski79 каза...

Zdravei,
Iskah samo Mersi da kaja za linka kym moia blog :)

Sis каза...

Сашо, няма защо ;)
Интересни са ми нещата, които чета там. А и точно в момента имам едно другарче, което се намира в "Страната на мечтите" и в общи линии те чета, защото нещата които пишеш ми изглеждат супер... странни и не се връзват с лафа "Страна на мечтите" ;)
Браво на теб! Имаш страшно увлекателен стил на писане ;)

Сашо skype: akartchinski79 каза...

Blagodaria za komplimenta. Ti otkyde chu za moia blog?
Drugarcheto v USA e Ivcho nali? Chetoh bloga ti malko. Kyde v USA e?

Sis каза...

Попаднах на блога ти случайно, мисля че за пръв път го нацелих търсейки нещо в Google.
А другарчето ми е Иво, да. В момента е в АрлингтЪн/АрлингтОн (кое по дяволите е правилното? ;р )... И ми липсвааа уа!