My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

29 май 2005

Мдаааам;)

Лигави дни.
Освен това съм щастливка - в събота не бачках ;) Вместо това имах удоволствието денят ми да започне с кафе с бирата и зу;) И това придружено от лигавене на кило. То не бяха обсъждания на старозагорски каки, както и на контингента на детските градини... не бяха лигави коментари по минали случки. Денят ми беше супер весел, вероятно точно защото те поставиха началото му. А и за пореден път се убеждавам, че зу е човека който успява да ме разсмее само с муцуната си, не е нужно да ми говори каквото и да било. Шматка;) В тоя ред на мисли, като кажа зу и веднагически се сещам за идента на Оли - нещо от сорта на "негово олигофренско превъзходителство". Тук да отбележа, че олигофрен не е обидна дума в моя речник. Напротив ;)
Последва прибиране до вкъщи, за да сменя полата с панталон и моментално изстрелване по улиците пак - пиха кафе с Гро, говорихме си сериозни неща... После продължих надолу - пред общината имаше някакъв парад на ретро автомобили - харесах си няколко...даже всичките... ;)
После бях малко на гости на Нина и Пламен - правихме (по-точно правиха, аз само гледах и раздавах акъл;)) кекс, после се оказа, че плода на труда ни не е никак лош;)
Днес беше ден на мързела - станах към 10, майка ми беше заминала нанякъде, баща ми се оказа, че е на банкет... Цигара, кафе, цигара... мотаене... Кафе към 3 с Гро... филм... лаф с Иво... череши... много череши... резултата е надуто шкембе;) хехе

3 коментара:

Valery Dachev каза...

Какво за муцуната ми ? :)

Sis каза...

М...нищУ;) Действа ми раз-сми-ва-що;)

Valery Dachev каза...

Малко ти е - още може ! :).