My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

24 май 2005

Дали...

sisgbg: мрън
sisgbg: некфо смахнато ми е... мрънка ми се нон стоп
sisgbg: на моменти се усещам като 14 годишен тийн... в размножителен период
zu : хех... то и аз горе-долу така се чувствам
sisgbg: а.. начи да не го имам за нещо необичайно
zu : само дето от ония тийнеджъри, дето определено не знаят какво искат
sisgbg: хубаво е да разбера, че има и други с подобни симптоми
zu : сигурно щото сме лапета хаха
sisgbg: бе като бех лапе...бех някак... по неебателна
sisgbg: така де... подобни неща ме спъваха, ма не ме събаряха
zu : ми и аз горе-долу така... не че не ми пукаше, ама си вярвах, е не ми пука и се получаваше
sisgbg: е... защо сега самозаблудата не работи така успешно
zu : не сме толкоз наивни вече, че да вярваме на себе си

Дали? :(
/offtopic Зу да ме прощава... дано не е имал нищо против присъствието му тук като главно действащо лице в този постинг.

1 коментар:

Valery Dachev каза...

Еми.... шъ тъ прощаам явно :-P. И без това не съм си променил мнението от вчера насам, така че няма проблем да ме "избложиш" :).