My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

23 февруари 2006

True, true...



Ivo (22:34):
baxti i mizeriqta:-(
sis (22:34): какво има?
Ivo (22:34): orezaxa mi zaplatata brutalno
sis (22:34): защо?
Ivo (22:34): shte gniqt v ada tiq kopeleta
Ivo (22:35): shtot ni okradoxa
Ivo (22:37): basi super kucivina mi e
sis (22:38): :(
sis (22:38): wanna talk? Phone… skype?
Ivo (22:38): mi nqma za kakvo, sichko se srina za 4-5 dena
Ivo (22:46): basi mnou e kuco vsichko
Ivo (22:47): "doidox na tozi svqt nerazbran i shte si otida po syshtiq nachin" (ne citiram doslovno, no pone blizko)
sis (22:47): ма то не може само хубаво... аз пък или съм се оперирала тотално от "пукизъм" (обратното на непукизъм) или... се развивам в много удобна посока
Ivo (22:48): ne moje samo xubavo, no pyk moje samo losho
sis (22:48): при всички случаи един ден сичко ще ми се нареди
Ivo (22:49): da be sis, ama az mrazq da e nepodredeno, ne che ne jiveq v xaos, no moi si xaos, v koito vsichko sym si podredil, a tova koeto se sluchva v momenta e krygla 0. tova e ... be ne mi se govori, mizeriq shibana kochnia, mrysna pomiina qma, kloakata na celiq svqt - BG
Ivo (22:50): da go duxa i prezidenta, da go duxa i premiera, da go duxa i cqloto pravitelstvo. nqkoi den vsichki shte umrat, no nqkoi shte izgniqt predi da umrat v taq lainarshtina
sis (22:52): степенувай нещата и си реши кое ти е най-важно... другото ... кучета го яли
Ivo (22:53): az sym si nai-vajen, a izliza, che AZ go nqma... veche
sis (22:57): оставяш ме без думи .. :( незнам какво да ти кажа, ама се хващай за косата като барон Мюнхаузен и се издърпвай сам от дупката, в която си паднал. Аз каквото и да кажа – са си само думи. Проблема е вътре в теб... решил си, че всичко е лайняно, че при теб изцяло действат законите на Мърфи и...
Ivo (22:58): a ti pa nqma li da idvash skoro nasam? zabravih kakvo e da se pie po edno golqmo s teb… deibish, priznavam, che samo s teb moga da gi myrmorq ei takiva. spri da mi go pozvolqvash!
sis (23:00): говори си... не ми пречиш ;р пък за идването... скоро. кажи на майка ти , че искам пак от оня кекс... ;)
Ivo (22:58): ako go pochne oshte sega - idvash li? :)
sis (23.03): не, мноу ясно ;р не сега...

Абсолютно заставам зад част от по-горните негови думи (по конкретно за клоаката на целия свят и след това за "Аз го няма").Напоследък и аз съм в едно ей такова никакво настроение. Ама се правя успешно на желЕзО!

P.S. За разлика от миналата година... сега му стискам палци да замине. Иначе е на път да се побърка тотално.
Има много вярно в това, че един път някой излизал ли е извън пределите на Бг - след това му е много трудно да приеме отново и да се примирява с "лайняната" част от нашата действителност.

Няма коментари: