My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

08 февруари 2006

The day after...

Новината на деня е, че Милен напусна. Изпревари ме. Самото напускане беше много зрелищно... Шефа ми съвсем се запени ;) Сега се оказа, че сме "съботьори", че сме "стачкуващи" и какви ли още не простотии. Както и да е - стиснах ръката на /бившия/ шофьор на фирмата и му казах "Евала!". До преди около час се радвах за него, защото съм убедена, че ще си намери далеч по-свястна работа... сега обаче се спекох. "Миленски" беше човек, с който се разбирах перфектно. Въпреки че в очите на околните ние нон-стоп уж "делхме нещо". Всеки път, в който се мернехме из фирмата или пък в който се налагаше да пътувам с него до някъде - ние спорехме. За какво ли не. Правехме го за спорта ;) Ако не се сдърпаме за нещо или не си погодим някаква простотийка-шега за деня - все едно деня не е цял. Забавно човече ;) Та сега ми стана изведнъж криво, че ще се наложи да скучая още 2-3 седмици, докато намеря нещо ново, с което да се захвана. Мдааам... that`s just the way it is... things will never be the same... Ще ми се и моето "Бай-бай" да е толкова запомнящо се, колкото и неговото ;) Важното е, че той е ОК. Пихме по едно кафе преди няколко часа, разбрахме се и утре да се видим. Като го попитах на тръгване как е, отговора беше "Перфектно, едно такова леко ми е на душата. Чудя ти се на твоя акъл до кога смяташ да ги търпиш"... Мдааам... И аз съм пътник ;р
*****
Ето най-важната част от подаръците ми за тазгодишния рожден ден:
"Историкът" на Елизабет Костова - книга, която поисках да имам още в момента, в който прочетох нейното представяне на българския пазар. Гро, БЛАГОДАРЯ ;) Ама много, много, много {}
"Фамилията" на Марио Пузо - това беше единствената книга на този автор, която все още нямах. Сега вече колекцията ми е пълна ;) Да са живи и здрави колегите ми /без да броя шефовете!/
"Твоите трудови права" - от родителските тела /от тях имам и добавка, която няма да описвам тук ;р/. ПРедполагам, че и тях съм ошашкала с нон стоп мрачната си физиономия от две седмици насам - подаръка е еднозначен. А и думата "напускам" е все по-често срещана около мен...
Видно е, че имам какво да чета... има с какво да уплътнявам времето си.

Няма коментари: