My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

13 февруари 2006

End.

Днес като пич си казах, че се изнасям. Казах си и причините. Не спестих нищичко.
Естествено не се мина без цирк от страна на шефовете, ама... техен проблем. Там съм до края на февруари. А след това... каквото сабя покаже.
Все си мисля, че такова добро, умно, хубаво и възпитано същество като мен - няма начин да остане на улицата :)
Да видим до кога ще ми трае оптимизма... Ама ако не друго, сега поне чувствам невероятна лекота... Все едно до момента съм била натоварена с камъни :) Край на нервите, край на шикалкавенето, край на крясъците... КРАЙ!
А на 1.03 предизвестието ще си подава и счетоводителката. И тия малоумници (явно наистина са малоумници), след всичко което си казахме... накрая ми заявиха, че сме... стачкували. Всички. Тия не са добре, заклевам се!

3 коментара:

Nanera каза...

напускаш работа? успех на новата!
;-)

филма го свалих с torrent ако ти се занимава по този начин пиши ми. малко е особено.

Sis каза...

@Nanera - очаквай включване...скоро. Тепърва ще "разучавам" DC++...:) Btw, с теб май сме градски;) И мерси за пожеланието;)
@ieti Ако мислиш, че те търсят вината в себе си - уви, не е така. Техен проблем де. Аз спирам да си късам нервите с тях... Сега ще ги късам с намирането на нова работа:) Хехех

Мдааам... Честит Трифон Зарезан! хлЪц!
И повечко приятни емоции :)

Sis каза...

Ууупс, забравих - @ieti: оправи си коментарите в "пещеричката"