My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

07 февруари 2006

Today is a good day to die!

Пак ме скосиха... В момента умувам дали да не отида в офиса и просто да си подам молбата за напускане. Сервираха ми 20 страници технически превод от български на английски... за търг за Марица Изток. До петък. Е не мога, а и не ми е работа...
Писна ми :(((((((((((( И снощи висях на работа до 21.00 ч... пак с простотии... пак заради ТЯХНА /на шефовете/ несвършена работа. Почва да ми е все тая дали съм си намерила някаква работа преди да напусна или ще напусна преди да съм уредила някакви пари за по-следващия месец... ПИСНА МИ!
Между другото днес навършвам четвърт век. Радостта ми е, че много приятели и познати се стиха за мен... Обаче в момента не мога да си напъна мозъка и да измисля нещо "дълбоко философско" по тоя повод. Просто... благодаря на всички. You know, that I love ya all.

3 коментара:

Анонимен каза...

Сисок, ни бой са...всички ние знаем колко са ти възможностите и...не очакваме чудеса некви да измислиш:РРрр Колкото за 1/4 век...няма страшно...карай смело напред и знай ли са...може некой ден да ни настигнеш, ехееееййй....даже и да ни задминеш:) И...да, странно, ам и ний си те обичаме, макар и всеки път да се чудим - що ли?! ((( )))

AquilaX каза...

Е честит рожден ден тогава. И не мисли за работа на рожденния си ден, хубавите поводи стават все по-малко и трябва да се уважават.

Sis каза...

Мдам... Остарях ;)
Фени, теб няма да те коментирам, защото коментарите ги отнесе на мейл и по скайп ;р
aquilax, знам че си прав (мрЪн), ама когато наоколо е "гадУст и зараза" е някак трудно да не го забелязваш, пък било то и на рождения ден (пак мрЪн). Май трябва да изпусна парата.
ieti хехех, ха дано да съм жива и съм здрава - то от това по-важно няма. А майната я тегля (до този момент само мислено), обачееее... /пииииип/
btw, ieti, - "If you're a Blogger user, we encourage you to enable access to your Profile." Я марш да инейбЪлнеш профайлА си ;)