My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

22 юни 2005

:)

Чух го!
Разгеле! Добре е тоя ГЗ! Позна ме на секундата, в която казах "Добро утро, търся Иво". Последва едно "Аз съм бе сисок", придружено със смях. Беше сънен. Имах късмета да го хвана в единствения му ден, в който отива на работа в 11ч., иначе точно в 7 (колкото беше когато му звъннах) изчезвал от квартирата. И въпреки че прекъснах съня му, беше осезаемо доволен, че ме чува. Каза, че за момента е добре, скапвали ги от работа още от деня на пристигането им там. Очаква всеки момент да сменят квартирата си. Леко притеснен е, че вероятно ще го набутат във Вашингтон, вместо в Арлингтън, което било нещо като предградие на Вашингтон. Съответно във центъра на столицата на САЩ цените на квартирите били безбожни... "Копеле, ако наистина се наложи да съм във Вашингтон, вместо тук, да знаеш, че все едно сам съм си го начукал, ама много здраво...".
Освен това ми каза, че сестра му си падала по мен хахахахах! И майка му! хахахаха!
В общи линии се кротнах и аз, седнах си на дупето вече спокойна...
Изцъклих се като мернах някаква цена на БТК за разговор с продължителност от 1 минута до САЩ за 3 000 лв. ... Дали наистина е така? Ако е така, май е редно да си търся нова работа, мда... Някой да има идея относно цени на такива разговори?

Няма коментари: