My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

21 юни 2005

Бля :(

Отметнах част от работата, която ми се беше струпала от миналата седмица. Тези 3 дни отпуск в момента ми излизат през носа. Чакат ме куп оферти, служебната ни поща е зарината от мейли, на които трябва да се отговори, имам 2 договора за оформяне, една пратка, която чака обмитяването си... На всичкото отгоре поръчката, която оформях с Bridgestone не е помръднала и все едно трябва да се почва от нулата... Гадничко!

Има какво да се върши и какво да се желае, ама нещо не мога да се мобилизирам. Иде ми да си хвана гза в шепички и да го занеса някъде доста далеко, където телефона ми няма покритие, няма радио, няма телевизия, няма нет, има само 5-6 старци... Превръщам се в асоциален тип човек, който не понася цивилизацията. Особено последните 4-5 дни.

От към Иво продължава да е мъгливо. Ни вест, ни кост... нищичко. естествено вече съм на фаза, че му се е случило нещо неприятно.

Простотии...

Няма коментари: