My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

20 юни 2005

Ден четвърти

Замина.
Не че имаше начин това да се размине. Миналия вторник пристигнах в София за пръв път без грам желание. Повода по който бях там ме побъркваше. Побърках и Фения, за което искренно съжалявам... не бях никак добра компания през изминалите дни, sorry Fenia;(

Почти целия ден в сряда бяхме заедно. Не бяхме весели... усмихвахме се нервно и се чудихме как да заобикаляме темата, която ни вълнуваше. Разделихме се късния следобед. Успях да се видя с Каспи, да сдухам и него... След товa се събрахме с кака ми, Манчо, Охи и Иво в "Уго", хем да се видим, хем да хапнем. Не се вписах в тайфата нещо... Седях, мълчах, гледах умно и в главата ми не спираше да се върти мисълта, че след 24 часа Иво няма да е в България.

Четвъртъка мина спокойно - отново се видях с Каспи, помотах се с Охи, ходих и до мамчето...Към 22ч. се ориентирах към гетото на "Дружба 2". Събрахме се пак с Охи и Иво,мотахме се по улиците, избеснях когато решиха, че 3 часа е удачно време за напушване. Както и да е... Към 4 се засилихме към летището и някъде по пътя се загуби желязната ми нагласа. Беше подтискащо. И тъпо. И не беше честно мамка му! В момента в който го викнаха на "Check in" и в момента в който му видях гърба с раницата се почна рев... ама като за световно. И така до днес.

Тъп пост стана. Не знам как да изкарам това, което чувствам навън... Смахнатото е, че все още нямам никаква идея дали този човек е добре, дали нещата са нормални. Чух го само като пристигна и толкова. От тогава до сега - затишие. И се побърквам.
Мамка му как мразя промени... и как мразя неизвестното... и... уф! :(

DEADLINE ----------------

Няма коментари: