My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

25 юни 2006

В картинки ;)

Изминалия уикенд беше... абе нямам думи. Предпочитам да покажа ;)

Пристигнах по никое време в София, Драго и Вес ме чакаха... от Плиска - бааам в София ленд, кипариса и тq дойде маааалко по-късно.
Започнахме с лигавщини... и дартс!

Това тук е моя милост. Документирано е МОЕ попадение в центъра... което си е събитие, имайки предвид, че съм с "две леви" що се отнася до игра на дартс ;)
Някъде към 1.00 се натоварихме на колата на Вес и се засилихме към летището - фръцлата трябваше да кацне в 1.30 :) Надувах балони, смеех се с останлите 3ма идиоти с мен (да ме прощават в случая, ама в думата идиоти не влагам нищо лошо!!! ;), чичковците полицаи ни гледаха странно, даже по едно време сериозно почнах да си мисля, че ще ни изритат навън.

Ето ни строени! С надути балони, с "табелка" с името на търсения човек (не ни беше дошло на ума да принтираме, добре че Веско си носеше лаптопа ;) Тръпнещи в очакване... Колкото пъти се отваряха гейтовете - толкова пъти Вес казваше "Ето я!", съответно следваше "Бе.. не е тя бе!!!", изръсиха се и куп простотии, които вече не помня. Помня само, че се смях почти до сълзи.
"Ето я!":

Това е първата ми среща със зелената фръцла ;) Направоооо се разтреперах :) И в същото време се чувствах така, сякаш я познавам от сто години и никога не е била далеко от мен.

Последва среднощно (по-скоро сутрешно) "Уго":

Пак лигавщини на кило - ама Драо е виновен! ;р
Към 4.00 се прибрахме и до около 6.00 бърборехме с Поли.
После спане... пак спане... После... абе много неща имаше после! ;)
А, щях да забравя - графитите...:





Ей това е главния виновник тия дни да ми е адски весело!

Освен това някак си пак не ми остана време за мислене - в София бях, минах през Дружба... но не се сдухах. Мислех си как след малко ще съм някъде около фръцлата и останалите шамандурковци и... абе беше ми весело!

Единственото за което ме е яд е че се разминахме по много балъшки начин с Фроз... ама вече си имаме телефоните и повече няма да правим така ;р

5 коментара:

froz каза...

Хапсолютно!!! От тук на сетне само смс и "кликвания". Може да станем като в оная песен на Таркан... дуду... ;)

Valery Dachev каза...

Единственото ?! :) Ще ти счупя главата ! :)

Sis каза...

@ froz - Я ми я преведи тая песен ;р хахах ;)
@ Зу - бе яяя да не ми се заканваш така! С теб не съм се разминала... Ей сега в петък на Джулай глей кво ще ти се случи... ;р Знам, че няма да ми счупиш главата, щото после ще ти липсва мутрата ми :) {}

froz каза...

Таркан като беше при Слави, обясняваше че в песента става дума за някакви жени, които по цял ден си говорели сладко-сладко. Там аз си имам някаква представа за това сладко говорене, бъбрене направо. Таз представа не мога да ти я предам точно, но пък се надявам че ти имаш своята.

Анонимен каза...

Абе добре си изкарахме, пък вече уважавам полицаите особенно онзи, който каза че не е Поли. Не лъже човека!!! Не видях благодарности дето те заведох да снимаш графитите :Р