My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

17 юни 2006

Gone for the summer!

Спирам да пиша тук.
От този момент нататък всичко, което съм решила да "излея" на това място ще е "Save as draft". Няма да публикувам.
Не, не на 100% - чат-пат ще поствам нещичко, но първо - няма да е толкова често, второ - няма да е свързано по никакъв начин с вътрешните ми терзания, трето - нищо лично.
Предполагам, че до 2-3 месеца ината ми ще свърши и ще си вляза в крачка пак.
Или пък ще се "преместя"... незнам.

Предизвиках неочаквани ответни реакции.
Изобщо нямам желание някой да ме хваща и да ме влачи. Обикновено се оправям сама. И сега ще е така - като няма нищо за четене - няма и за какво да се притеснява някой и няма защо да се чувства длъжен да ме влачи. Никога не съм искала ничия помощ! И сега е така! На писмено зададени въпроси "как си?" и "какво правиш?" ще си отговарям жизнерадостни имоутиконки (леле, как се пише на кирилица тази дума...). Последното от което имах нужда беше "овикване".
Това си Е (беше) моето сметище за душевен отпадък.
Сега и аз като Софиянски трябва да търся ново.

5 коментара:

zlatkata каза...

и още нещо
не би трябвало да се притесняваш, няма да ти чета постовете повече, щом като смяташ че аз не разбирам и само те увиквам

Sis каза...

На това му викам "гузен негонен бяга".
Щом това е твоя начин - ок. Ама аз наистина нямам желание вечно да съм малкото идиотче в твоите очи, което нищо не разбира. Повярвай ми, разбирам. И ей богу - има моменти, в които е по-добре да преброиш до 10 преди да кажеш нещо, нали? Или просто да замълчим.

Анонимен каза...

Priqtno i Spokoino Lqto:) Enjoy and F*Ck the rest...

Unknown каза...

Я си свиркай и хич да не ти пука! Остава и да ни пука за кошчетата ни и да си ги местим според мненията на другите. Това си е ТВОЕТО ЛИЧНО кошче и каквото си искаш, това ще си пишеш. По-хубаво да си имаш кошче, отколкото да го зържиш това за кошчето вътре в душата си - не било психохигиенично, казват. Помниш ли оная приказка за цар Траян с козите уши? Дето едно овчарче случайно го видяло, че са му такива ушите, обаче не трябвало да казва на никого. И от това, че държало всичко в себе си, без да го сподели, заслабнало, залиняло и щяло да хвърли топа, ако един мъдър старец не го посъветвал да изкопае яма, в която да изкрещи това, което му яде душата. Така и направило овчарчето и оттам нататък станало ОК. Приказката продължава още, ама това беше важното в случая - не си дръж нещата в душата, пардон - в драфта, че виждаш какви работи стават накрая. Извикай си ги, пък ще видиш, че малко по-малко всичко ще започне да се нарежда. Знам, че в такива моменти човек не вярва в това и смята, че само от куртоазия го утешават, обаче не е така. Не те утешавам (щот не те и познавам, пък и само най-общо вдявам за какво иде реч), но припознавам емоции и моменти, през които и аз съм минавала и съм чувствала, че това е, край, дъното. Обаче след време се оказва, че после пак идва светло.

Е това исках да ти кажа :)

Извинявай, че така неканена непозната се намесих в такъв момент, ама само искам да знаеш, че ти разбирам чувствата и че имаш основание да ги изпитваш.

froz каза...

Какви драфтове какви 5лв? Заминавам за седмица и като се върна едно от любимите ми четива затворило врати. Ми ще ми липсва, и ще ми е безумно тъпо като влизам тук и виждам все един и същи пост, а като знам че сигурно е пълно с драфтове. Направо как да се изкуши човек да се докопа до user-а и паролата за account-а ти! ;) Я бързо отваряй анонимно някъде другаде блог, и почвай да пишеш там. Малко да смениш обстановката и визията. Пък след време когато се завърнеш към този блог, ще си голяма гъзарка. С два блога. Единият може да ти е в бяло, а другият в черно. ;) (мисля че идеята е ясна)