My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

15 юни 2006

Fuck, fuck, fuck, fuck!


Уморих се.
Нормално ли е да даваш душата си за някой, той да знае това и в същото време да използва всеки удобен случай, за да те срива.
И вече е толкова задобрял, че успява да ме срине не само психически, а и физически. Вече всяка негова дума се забива не просто в ума ми... Разболявам се. Пак. И пак! И пак! И пак! И пак!
Също като миналото лято, също като преди седмица-две (даже май няма две)...
Писна миииииииииии!
И само като си помисля, че тоя път иглите няма да са само 3 - и ми иде да се гръмна.
На всичкото отгоре вече не намирам "острова на спокойствието" дори и в работата си - или свикнах с това да се заривам, или вече физическата болка е толкова голяма, че ми е все тая къде се намирам и какво правя. Искам само да спре! Да изчезне! Всичко идва в някакъв дебилен доминоефект, някой обяснява, че било от стреса, какъв стрес бе... аз от години сякаш си живея в моя си лудница. Днес просто получих поредната минимална доза побъркване, доставена за около 2 минути.
Омръзна ми винаги всичко да е за моя сметка. Омръзна ми да се плюе на всичко, което правя.

Избива ми едно голямо FUCK OFF без да мисля... Ей така за един момент време, идва ми, усещам го и се побърквам... Уморих се за пореден път днес. И за утре се уморих, и за по-натам се умирих. Тривиално и скучно.

Ако някой знае как сама мога да си причиня амнезия и как сама мога да изтрия последните 8 години от главата си - ще му бъда благодарна. Омръзна ми да агонизирам всеки път, в който един-единствен човек ми удря поредния негов словесен "шамар". Само неговите "шамари" ме събарят. И го прави за отрицателно време - за няма и 2 минути разговор.

И мамка му - къде, по дяволите, е проклетото дъно! Аман от безтегловност! Колко време трае едно падане? Искам най-после да падна и да знам, че след това ще чопля нагоре лека-полека.

Как може да има хора, които... не усещат нищичко.
И колко време е нужно на лайно с характер като мен да проумее най-после, че е крайно време да приеме факта, че е просто една нищо и никаква позната и толкова. I see dead people. Аман от призраци. Чудя се ако аз забегна нанякъде - дали моята липса ще бъде болезнена, дали изобщо ще бъде забелязана? Whatever... поредно избухване.

И оня лайнар, дето уж си седи на трона отгоре - защо поне веднъж не направи едно чудо и заради мен! Само едно! Белким повярвам, че го има.

9 коментара:

Анонимен каза...

az sum v situaciq v koqto AZ davam, davam, davam...bez da vzemam mnogo. i taka dokato se izhabq, sled tova reboot, i otnovo. znam kakvo trqbva da napravq, za da promenq tova, no ne go pravq. zashto? zashtoto moje bi sum ot tezi koito davat, the givers, not takers. I tazi prosta misul, kolkoto i da e naivna me kara da se chuvstvam malko po-dobre otnosno sebe si.

Анонимен каза...

V takava situaciq bqh i az predi 4 ili veche 5 godini. Samo moga da kaja che blagodarq na neznam koi che uspqh da izlezna ot neq kolkoto i trudno da mi beshe.Sega jivota mi e 1000000000 puti po dobur i spokoen. Dreme mi za nqkakvi bokluci. Kogato obichash nqkoi ti pravish vsichko vuzmojno toi da e shtastliv. A hora koito ni prichinqvat muka i stradanie , ne gi kusae osobenno kak tqhnite postupi ili dumi se otrazqvat na nashite chustva. Kamo li lubov. Po dobre se osvobori ot tazi vriuzka, kolko i da mislish che si zavisima ot tozi chovek i chustva i kolko si vlojila. KOlkoto tolkova, no ne si zaslujava da stradash cql jivot zaradi tova.
Tegli im edna maina na mujete.
Istinskiq sam shte te nameri , nezavisimo koga i kak.
P.S. Ne e istinski muj tozi , koito uprazjnqva "sila" vurhu po slab chovek ili pol. Nezavisimo kakvo tazi sila e. Dali manipulaciq, physical ili mental abuse. Tova e jalko sushtestvo.

zlatkata каза...

божкеееее сис а стига де!!!
тва е дъното!!!
по-надолу няма де, колко пъти тряа да те хване някой за козината и да те извлече????
У живота никой насила не ни кара нито да обичаме, нито да мразим!!Не са ни виновни за нищо тези дет ги обичаме!!!Или е така или не е!!!И на никой не му пука ти кво усещаш!!Твои са си усещанията и ТВА е!!!
Намери си друго за което да трепериш!!!и той наистина си е добре, независимо ти как си!!Очакваш и той ли да се поболее от мъка по приятели и близки???е защо???защото така ти харесва ли???тц
ВРЕМЕ Е ВЕЧЕ ДА СИ СЕДНЕШ НА ЗАДНИКА И ДА НЕ РИТАШ СРЕЩУ РЪЖЕНА!
КВОТ ТАКОВА!ТВА Е ЖИВОТА!

Sis каза...

@ assenic ;) nice to see ya again!
@ anonymous - звучи обнадеждаващо и окуражително. Благодаря.
@ злат - от всичко най-мразя някой да ми азмахва пръст "!!!!!!" и да ми крещи. И да ме назирдава. престани да ми бъркаш в раната! Ако разбираше - надали щеше да ги ръсиш тия.

zlatkata каза...

извинявай, явно съм супер проста и нищо не разбирам от духова музика аз...няма да взимам повече отношение...

Анонимен каза...

Zlatkata i assenic, kak moje da okurajavat edin chovek da se predade??? i da si sedne na zadnika ? jeni ste !!!
Nikoga Sis Ama nikoga na nikoi ne davai da ti prechupi duha. Nie ne sme nishto po losho ot mujete v nito edno otnoshenie che da si sqdame na zadnicite i da preglushtame vsichko koeto ni servirat. Da, pravi me da se chustvam po dobre da znam che bezlimitno sum davala lubov na nqkoi i sum bila giver, no edva li si e zaslujavalo, zashtoto e mnogo po dobre da davam na nqkoi svesten koito go ocenqva i naliva malko obratno v moita kanichka s lubov, otkolkoto na nqkoi koito se e vuzpolzval po vsqkakuv nachin i e izpolzval fakta che e obichan kato orujie.
Jalko za vas, che sedite i turpite takova unijenie ili otnoshenie. No ne davaite suveti i na drugi jeni da sedat i turpat sushto. Tova ne e NORMALNO.

Анонимен каза...

Zabravih da kaja neshto.
Nikoi nikoga ne se promenq. Ponqkoga nie vlubenite/obichashtite se zablujdavame s godini i se nadqvame che neshtata/ choveka shte se promeni. E uvi sestrici,
ama ne, ne stava. Ponqkoga otnema na chovek godini da go rzbere, nqkoi se primirqvat s fakta drugi kato mene - ne.
Problemiete edinstveno stavat po golemi s vremeto.
Taka che ne pravete si smetkata. Ako vruzkata ne vurvi ot samoto nachalo , nqma da trugne sled vreme. Tova e fakt.
Edinstveno se promenqme nie obichashtite za da zadovolqvame vsqko malko jelanie na choveka koito obichame, vsqka negova prishtqvka za da poluchime ot nego dori nai malkoto priznanie che sme obichani obratno. I za sujalenie kolko malko ni e nujno da se zalugvame...
A zaslujava li si edin slunchev mig za hilqdi hilqdi otroneni soleni sulzi i dulboka bolka v dushata ..

Анонимен каза...

Aaaa posledno i nqma da pisha poveche
Otnosno oniq lainar v trona, vuobshte ne se nadqvai na nego.
I toi e tvurde zaet sus sobstveniq si zadnik. Chuh che imal Diaria

:)PPppp

Анонимен каза...

Vlqzoh v google i napisah "idva mi da se gramna" i tova beshe pyrvoto, koeto mi pokaza. Istoriqta e donqkyde podhodqshta za moq sluchai - idva mi da se gramna, zashtoto rabotata mi ne mi nosi udovletvorenie, traq si samo zaradi zaplatata, gadjeto mi mi kaza, che veche ne me obicha sled 5-6 mesechna vrazka ! po vreme na koqto tvyrdeshe, che sym jenata na jivota mu i estestveno, che me obicha i kak shte otglejdame decata si i takiva raboti, s priqtelkite mi ne sme na edno mnenie dori i kyde da otidem vecher. Typa rabota....Naistina mi idva da se grymna, zashtoto ne sym nared qvno...