My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

27 декември 2005

_След_коледно_

Плин беше права!
/Здрасти Плин & благодаря за картичката и милите думи!/
Още в петък шефа ми отпусна кесията си и ми даде коледните парички - достатъчни за принтер:)

А за Габрово...В събота се добрахме до там с 300 зора, минахме през магазина за техника с цел да изберем подарък на баба ми. В крайна сметка единодушно се спряхме на термокана. Взехме я... На изхода на магазина някакъв човечец ме прикани да съм напишела имената си и телефон за контакти на касовата бележка и да участвам в някаква томбола, която щяла да се тегли на другия ден. Казах си "Хъх... Кой? Аз? Вечния карък? Изключено да спечеля каквото и да било!", но все пак я пуснах!
Е, в неделя ми се обадиха да съм идела да си взема наградата... оказа се mp3 плеър,от ония с радио и диктофон, 256 МБ... никак не е зле:) Още не мога да повярвам ;р

Иначе двата дни ги прекарах в мотаене по стаите, ровене из старите гардероби и ракли в търсене на съкровища, размотаване с Бари из гората... Ей такива неща. А колко сняг имаше... Лелееей! ;)

Вчера благополучно се прибрах. Докато се мотаех из празния апартамент и се чудех къде да се завра и какво да правя, за да не пукна от скука - телефонна звънна. Таня. Предложение за разходка до Пловдив. За някаква среща, на която никой /уж/ не познавах. Е... пред алтернативата да се блъскам между 4 стени и да се чудя какви да ги върша, сметнах че Пловдив е по-добрият избор за запълване на времето ;) В последния момент се сетих за мрЪнмот - знаех, че си е в България за новогодишните празници, намерих го на кю и му взех номера... за всеки случай. В Майна-таун благополучно се паркирахме пред "Хитър Петър" към 20:30. Направо зяпнах, като видях за какво стълпотворение от хора ставаше дума. Интересното беше, че аз не ги познавах... но пък част от тях ме знаеха - най-често срещаната реакция при казването на името ми беше "аааааа... ти ли си сис? ти си сисока?". Дигнаха ми се акциите :D
Звъннах на мрЪни малко след като седнахме на масата. И в момента съм му адски благодарна, че се отзова и дойде:) Беше като "манна небесна" сред изсипалата се чалгия, танци и какво ли още не. Направо акъла ми не го побираше - пускаше се някаква дива селяния... и веднага след това DEEP PURPLE със Soldier of fortune... и после пак селяния... За пореден път се убеждавам, че просто е изключено някога да "привикна" чалгията... Не я понасям и тФа е! Както и да е - разни хора, разни вкусове. Таааа... мрЪнчо, едва ли четеш това тук, но БЛАГОДАРЯ! Длъжница съм ти, че заедно с мен изтърпя 3 /дали не бяха и повече/ часа тази музика:)
И не съм зъл гном, пЪк! ;р

2 коментара:

Valery Dachev каза...

Не привикваш с чалгията, но кой се хилеше до уши на рождения ми ден, докато вървеше Устата & Азис - "Точно сега" ? :)

Sis каза...

Всички ;р