My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

23 декември 2005

Коледа



Коледа чука на вратата вече. По тоя повод - утре в 6 сутринта се натоварваме с родителските тела на автобуса за Габорово. Традицията повелява... За багажа не ми се говори - ще имаме торби и по ушите. Автобуса ще е ФРАШ => цирка ще е пълен. МРЪН! Мразя ги тия МАСОВИ миграции по празниците /въпреки че и аз самата съм участник в тях/.

Първата ми Коледа без дядо. Не мога да си представя, че ще си ида на Коледа "на село" и той няма да е клекнал отвън на трикракото столче, няма да си пуши цигарата замислено и няма да подскочи като ужилен в момента в който отворим портата. Просто... МРЪН.

Както и да е... Коледа е хубав празник. Един ден в годината, в който е повече от желателно да си със семейството си и... да имаш усещането за уют.
Да видим дали ще стане някакво чудо.
А иначе в главата ми се върти само едно: enjoy the moment.
Whatever. Весела Коледа на всички!

Няма коментари: