My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

10 септември 2005

"Търси добрата новина"

Miki71 (08:15):
sno6ti govorih s Ivo v 2 chasa nashe vreme, kaza da te pozdravia i da te uspokoia, che neshtata sa nared, zatova mi se obajdal, ostaval v palm pools i taka
Miki71 (08:15):
shtial da spi v niakakuv grad Hurdun, ne znam tochno kak se pishe, no neshto takova
Miki71 (08:16):
kaza da se obadia do Integral da mu prezaveria bileta za 20 ili 22 oktomvri
Miki71 (08:16):
na vrushtane
Miki71 (08:17):
i che shte mi se obadi v rabota ili vkushti kato se ustanovi i znae nomera na telefona, za da moga da ti gi predam i na teb
sis (09:12) :
еееее, чудесно, значи е уредил нещата в същата фирма ;)) И даже ще си идва по-рано от предвидения 10ти ноември! Бях на път да лудна вече с тия 2 дни неизвестност край него. Благодаря за подарената усмивка днес:)


Ето това сварих на ICQ-то си днес. Дойдох на работа с досада (събота е все пак!), но днес ще е поредният усмихнат ден ;) Да е жива и здрава сестрата на Иво - Михаела за добрите новини, с които стратира деня ми... Особено след като вчера звъннах до квартирата му в Arlington и в момента в който казах, че искам да говоря с Иво отсреща чух нещо от сорта на "Ами... Иво не се е прибирал от снощи. В ареста е, за наркотици"... дебелашки черен хумор... същото е било поднесено и на сестра му. Ей Богу, ако тоя образ, който ми изтърси това ми беше пред очите - щах да го удуша с телефонния кабел! Секунди след тези думи не можех да си кажа името и в главата ми се блъскаше само "Мамка му, мамка му, мамка му... това е невъзможно!"...И докато се чудех как да отреагирам, човека който ми вдигна телефона, явно усетил, че съм блокирала отсЕкЪде ми каза "Шегувам се бе!"...Оказа се, че наистина не се е прибирал едно денонощие, но не защото е в арест, а защото работата му е доста далеко от настоящата му квартира, бачкал е до късно и са го настанили в друг град.
Whatever... Важното е, че е добре, че има покрив над главата си, че има и работа (за момента поне) и... ЩЕ СИ ИДВАААААА ДРУГИЯ МЕСЕЦ ;))))

Няма коментари: