My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

13 септември 2005

13.09

Фатална дата уж.
И пак е ебати лудницата в офиса... Не мога да разбера защо шефа ми се сеща винаги в последния момент, че някой от чарколаците по картингите е за смяна. И не знам на какъв език да му обясня, че италианците ги боли *** дали на нас ни е спешна поредната тяхна доставка или не. Те просто си гледат спокойствието хората. И мен ей сега да се хване някой и да се пробва да ме юрне да му свърша нещо на секундата - еми сори батка, няма да стане. Ще стане когато на мен ми е удобно.

Иначе... днес милото ми бабче има рожден ден. Става на 71 години :) Пожелавам и да е преди всичко здрава. И все така жизнена. И все така да посреща мен (и приятелите, които често си водя за компания) в Габрово с усмивка. Cheers!

Няма коментари: