My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

08 април 2005

Green Day - Boulevard Of Broken Dreams

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know were it goes
But it's home to me and I walk alone
I walk this empty street
On the Boulevard of broken dreams
Were the city sleeps
And I'm the only one and I walk alone
I walk alone I walk alone

Ля-ляя...

Уморена съм. Зверски. "Надупен" ден беше - фактури, митници, мрънкащи шефове, една камара спешни поръчки... ЛУДНИЦА! Успях да обработя 3 обекта, остава ми още един, който не смятам, че ще ми отнеме повече от 2 часа утре сутринта. И край! Следва така желаното намаляне на оборотите, оставяне на картинга на втора позиция и...се почва "лудата веселба" с пожарогасителната техника. Абе чудя се тия мои шефове като са създавали тфа СД (демек Събирателно Дружество)къде са видяли общото между картинги и пожарогасители и инсталации...
Прибрах се, изкарах кучето за около час и се стоварих пред домашната щайга. Една мисъл се стрелна в мозъка ми: най-опасните ми врагове биха били именно тия двамата - Стифлър и РС-то - знаят твърде много за мен и биха могли буквално да минат през мен като танкове... Ако можеха да говорят...;)
Уморена съъъъъъъм! Дяволски. Чакам с нетърпение съботния ден. Мисля да се наспя като за световно и към 14-15 ч. да се стоваря в щата Канзас на ден-ден на BEER_MAN (хаха и рима има)! Имам крещяща нужда да разпусна някъде и се радвам, че имам повод да сменя обстановката...още повече, че там се чувствам наистина "добре дошла", въпреки че реално погледнато нито смея да твърдя че "познавам" (в пълния смисъл на думата) тия образи там, нито пък се виждаме често. Но пък случаите в които сме се засичали съм се чувствала наистина уютно и сред свои хора. Уговориха се подробностите около празнуването... Останах удивена и признавам си развеселена от факта че той си е избрал за подарък...РИБАРСКИ ТАКЪМИ!;) А уж се спрягаха за подаръци или цифров фотоапарат, или телефон... Съчма. Важното е на него да му харесва де ;)
Заговорихме се, всъщност благодарение на него от главата ми излезнаха най-после фактурите и митническите декларации... И въпреки, че ми каза:
(Skro_MAN> ся дан земеш ма пействаш по блоговете
(Skro_MAN> :Р
смятам да направя точно това - да го пействам тук, в моя блог. Ако тук има част от някой разговор - то това е направено с цел след време да си го прочета и или да ме накара да се усмихна, или да ме накара да преосмисля нещо... Както и да е, правя го за...кеф!...:)
Та по въпроса за скромността:
(Skro_MAN> определено скромен е <> от схлупен
(Skro_MAN> за тебе е едно и също
(sis> да ахахахах
(sis> горе долу...
(Skro_MAN> да не говорим че принципно аз не съм от най общителните
(Skro_MAN> или разговорливите
(Skro_MAN> въпреки че мога да говоря за по4ти вси4ко
(Skro_MAN> и не ми пука кой какво мисли за мене
(Skro_MAN> но в същото време гледам да не пре4а на никой за нищо
(Skro_MAN> и мразя да афиширам някакви си неща
(sis> е по тфа си мязаме
(Skro_MAN> колко съм ... колко съм ... и колко съм ...
(sis> и аз мразя да афиширам нещо...
(Skro_MAN> ся в 4ата , плямпам за да прайм купона
(sis> бе изобщо не обичам да се набивам на очи
(Skro_MAN> и това за скромността е просто лаф
(Skro_MAN> но в интерес на истина смятам че доста се доближавам до истинското значение на думата
(Skro_MAN> а не до това което обществото я е изкривило
(sis> мдам... явно аз съм живия пример за изкривеното и разбиране
(Skro_MAN> нормално е
(Skro_MAN> пове4ето хора да разсъждават така
(Skro_MAN> просто обществото налага някви си догми
(Skro_MAN> или изкривени разбирания
(sis> точно за тия догми и изкривени разбирания бяхме говорили веднъж с Берксток...
(sis> (просто асоциация)
(Skro_MAN> в интерес на истината, може да се каже че спрямо доста хора съм "захлупен"
(Skro_MAN> само 4е не ми пука кой какво мисли за мене ..
(Skro_MAN> аз си знам възможностите
(Skro_MAN> имам приемливо само4уствие което отговаря на тези възможности
(Skro_MAN> фанал сам си ляба в ръцете
(Skro_MAN> и отттам нататка каквото шефа "горе" е казал ... тфа ше е
(sis> бе... лафа "на който не му харесвам - да си зима кофичката и лопатката и да не си играй с мен." - важи и за мен
(sis> не бих казала че съм толкова напред с материала колкото теб примерно
(sis> но смятам че водя един що годе нормален начин на живот...
(sis> и това което имам за момента ме устройва
(sis> ;)
(Skro_MAN> важното е да си доволна от живота
(Skro_MAN> аз съм
(Skro_MAN> не е идеален
(sis> не ми пука в очите на страничните как изглеждам - все ми е тая
(Skro_MAN> ама така е по яко
(sis> важното е на мен да ми е добре
(sis> абе в тоя ред на мисли...
(sis> да си егоист не е порок
Cheers.

Няма коментари: