My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

01 октомври 2007

Anger management

Много, ама ужасно много МРАЗЯ снобските истории!
Също толкова много мразя и моментите, в които някой се опитва да ми се качи на главата брутално!
Отделен въпрос е, че ако някой е решил да си налага неговото по грубия начин - то опредлено е обречен на провал по простата причина, че раздразня ли се почвам да правя всичко напук! Независимо дали е правилно/разумно или не. Може да не е на моята, ама и на неговата няма да е.
Ненавиждам моментите, в които ми се налага да си държа езика зад зъбите (хапейки го!!!) само защото доброто възпитание ми е познато понятие (о, да, и на мен ми се случва).
... а как само мразя инертни хора - не е истина.
Най-лесно е да клекнеш и да кажеш "Не мога аз, направи го ти, защото ти можеш"... Чудно сега като не можеш - на 70 мислиш ли, че ще можеш?!?
Аман от идиотщини.

Няма коментари: