My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

12 октомври 2007

wtf

Нещо ми липсва, не знам какво.
Усещам някакво странно неспокойство от седмици наред и не мога да си намеря място.
Хвърча като обезумяла, навъртам по хиляда километра на седмица (че и повече) и пак не мога да си намеря едно място, на което да се почувствам спо-кой-но... и пак не мога да се спра.
Движа се нон-стоп с идеята, че бягам от нещо... Ама от какво - и аз не знам.

Глупави усещания и глупаво подсъзнание :(
Somebody, help me.

3 коментара:

ratm каза...

За съжаление никой не може да ти помогне.
Сама ще трябва да се оправяш, което надявам се си разбрала вече и не чакаш напразно.
Естествено може да греша, но ми се струва, че това е единствения изход.

wH1sp каза...

Аз се чувствам така когато:
1. Прекалено съм се ограничил или вкарал в релси;

или

2. Вярата ми е разклатена по всички параграфи и колкото повече - толкова повече.

Вземи си няколко важни неща в живота - малки неща, които да символизират огромни нещища - Teddy Bear, говорещо цвете :P, анимационен инфантилен филм, а препоръчвам и една жълта топка smiley на огледалото за обратно виждане. ;)

И все пак - тези са важни за мен, твоите вероятно са по-други, но всеки има :D

Sis каза...

Some days I just wanna quit... and be normal for a bit.
И да... wh1sp, имам нужда именно от "малките неща" - осъзнавам, че точно те са нещото, което ми липсва.