My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

21 август 2006

Изкукуригване

Пак ми е едно такова... никакво.
Странно чувство за непълноценност ме е обзело - имам чувството, че всичко, с което се захвана става... ама става с родилни мъки или с хиляда перипетии. Как няма едно нещо, дето да се случва по нормалния начин!
И нямам време. За нищо... буквално... Абе не знам какво струвам и какво правя, ама в един момент се оказва, че съм изяла цялото си време, до последната секунда.
Едно такова неорганизирано ми е... Пълен хаос! Чудя се как все още успявам да се намеря в този хаос.
И забравям, леле как само забравям! Важни неща. Започнах и бележки да си пиша - целия ми монитор е в жълти стикчета... и пак забравям! Губя се из стикчетата, бррррр.

****
Уикенда си бях на село. И там никаква не я свърших. Нито почивката беше почивка, нито пък работата ми - работа. Поне баба ми остана доволна - не ме беше виждала близо 2 месеца и сега беше на върха на щастието.

****
И жегите ме морят, МРЪН! В Стара Загора е някакъв ад - нощем температурите не се различават от дневните...

****
Чухме се с "американеца" (не смея да споменавам името му). Стандартното... нищо ново под слънцето. Остава му месец и нещо до полета за насам... Уф... и тук ме налягат едни мисли и едни емоции - ум да му зайде на човек!

****
Лудницата е пълна - тази седмица сама ще администрирам офиса тук. От сега ми пламти тиквата, да не говорим, че седмицата започна със станалото системно лазене по нервите от страна на... на една персона тук! Как по дяволите мога да приуча някого на толерантност?
И как да успея да си подредя всичко в главата - претрупана съм с информация, а нещо зациклям при смилането и...
... а току що ми дойде едно искане за доклад на всички проблемни... Мейла започва с "Добро утро, Сис..."
Кое му е доброто?!?

****
23:48 - и понеже заговорих за изкукуригване - поредния нов "темплейт"... да видим колко ще го държа, преди да го сменя със следващия ;)
(взех го от тук, промени почти няма, а пилетата в заглавката на постингите е поздрав за кипариса)

4 коментара:

Анонимен каза...

От лепкащи се бележки по монитора файда няма, от опит го знам. По-организирано е с тефтер, ама аз съм ги докарала до 3 бр и забравям къде, какво пиша, преливат се датите.... не! Най-добре се получава с календар върху който да може да се пише (сещаш се - във всяка килийка, до датата има местенце...), а ако е и настолен - чудо, но не е гаранция за успех (отново визирам себе си):Р
Колкото за доброто утро...само от теб зависи да е такова! Делегирай малко задължения на най-изпълнителния от офиса ти, а в края на месеца, ще му дадеш бонус... няма смисъл да го мислиш и да се самотовариш! Не забравяй, че това ще подейства и стимулиращо на този някой;)
За "американеца"... нищу не казвам:р

Sis каза...

Кипарис... мани, и тефтери не помагат - пробвах първо тях. Пиша си нещо... и дотук, след това не се сещам да поглеждам там. Разчитам основно на памет, ама нещо ми изневерява и тя, пфу!
Мисля да се поразтикам нанякъде тоя уикенд, мдааам... по-далеко от Стара Загора, от офиса. Ще видя къде ще се забутам. Обмислям някакъв самотен трип от петък до неделя - ей така, ще си попътувам тук-там и ще гледам да няма хора наоколо.

Анонимен каза...

Гъсок, ако не пристигаше следващата смяна, щях да та поканя у дома... то и без туй за човек не ме признаваш:Р И вместо да се шматкаш... иди да видиш Цвет, да му помогнеш малко... стига си мислила само за себе си;)

Sis каза...

Ахаха, кипарис, аз и теб те имам в плановете, ма за другия месец may be :)
А пък Цвет... той няма нужда от помощ - оправя си се перфектно сам.
Отивам нейде по морето пак... мисля си къде. Може да мина през Несебър, после до Созопол... после Варна - в неделя, там вече няма начин да не се срещна с някой :) И в понеделник - ааайде наобратно :)