My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

13 август 2006

Бургас ;)

Нали казах, че нещата се случват с небивала скорост напоследък... Е със същата тая небивала скорост миналия понеделник си бих камшика към Бургас ;) Не за да ида на плаж - НЕ! Идеята беше да ударя едно рамо на Цвет... и да видя как се случват нещата с отварянето на един нов офис някъде. Как се започва от 0, как от нищото трябва да изплува нещо.
Имаше много тичане, имаше и чупене на нерви, но преди всичко беше много интересно - в такива моменти човек наистина усеща, че е на гребена на вълната ;) Сега даже пак ми се иска да съм там или някъде другаде - просто за да сменя обстановката ;)
Когато заминавах натам ме беше малко страх - как така ще зарежа моя си офис тук?!? И какво толкова мога да помогна пък аз? Кога съм се занимавала с откриване на каквото и да било? Истината е, че моите хора тук се справиха повече от добре (за което похвалите не са само от мен!). Сега поне ако се наложи пак да отивам някъде - няма да мисля какво оставям тук и дали няма да настъпи хаос ;) В Бургас пък Цвет беше свършил основната работа ;) За мен беше останала по-лесната част от нещата.
Имаме си и похвала ;) Имах и подмятане, че с хората, които съм "моделирала" тук - изобщо няма да има проблем да замина и за по-дълго нанякъде - офиса тук бил "железен".
Мдаааам ;)
Всъщност нещата за разказване от изминалите дни са много. Просто емоцийките ми идват в повечко и ми е трудно да ги разкажа. Тия няколко дни бяха една добра школа за мен.

***
Ако някой изнамери нещо на Gnarls Barkley, различно от Crazy - ще му бъда благодарна ако го сподели с мен ;)

***
Радо, в последния си коментар тук нали спомена за откраднатите ми вечери ... пясък и море? Е... такава открадната вечер май беше само July morning. Към момента друго подобно събитие не е имало. Като сега в Бургас - отидох, а дори не си потопих палеца на крака в морето... като да идеш до Рим и да не видиш папата ;)

3 коментара:

Анонимен каза...

"Ако някой изнамери нещо на Gnarls Barkley, различно от Crazy - ще му бъда благодарна ако го сподели с мен ;)"

http://store3.data.bg/olebg/
MP3/Gnarls%20Barkley%20-%20St.%20
Elsewhere%20%5b2006%5d%20%5bCD+Vid+
Covers%5d/

Анонимен каза...

Гъсок, хубавото на морето е, че си е там и лете, и зиме. Та, ако проблема е в топването на един палец, споко, все ще се отвори възможност пак да го направиш:)

Sis каза...

@ Дарра - 10х :) Изслушах всичко... май има защо само Crazy да стане известна... Не е лош албума, ама ... не е моя стил :)
@ кипариса - Да беее... проблема е в топването! То морето вярно, че си е все там, ама моя милост не е постоянно там ;р Идния уикенд имам план да отскокна до Варна - да видим... ако се вместя във времето - непременно ще се топна цялата! :)