My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

01 януари 2006

Vanilla Sky

Не ми се разказва за посрещането на Нова година - нищо различно от друг път: познати, пиене, хапване, танци до 6 сутринта...

Преди малко изгледах Vanilla Sky с Том Круз, Камерън Диаз,Кърт Ръсел и Пенелопе Круз - определено никой от изброените не попада сред любимците ми, НО... филма разтърсва. Знам, знам че е стар, знам че излезе още 2001 година, но така и не се наканвах да го изгледам. Е, сега съм толкова впечатлена, че мога само горещо да го препоръчам на всички. От оня тип филми е, които след като изгледаш ти оставят доста въпроси, над които да мислиш. Сложен е, объркан и оплетен, но въздействащ. МНОГО!

"Спомняш ли си какво ми каза веднъж?
Че всяка отминаваща минута...
е потенциален шанс да преобърнеш целия си живот."

1 коментар:

vlad каза...

Prekrasen film.
За мен си беше от типа "за една нощ". Тези които гледаш по никое време но ти оставят всичко от себе си. Да го мислиш и да му се радваш, да му се надяваш и да помниш. Просто филм, който отразява, рефлектира и дава. Раздава се. Човешки, все пак. От единствен тип. Където се промъкват и други такива, където идват сложни текстове, пословици и поговорки, общ и не толкова общ знаменател, но важен, местенци, лично, за да се връщаш там и все пак... местенце което си е за момента. Двоинственост. И така може да се нарече.