My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

10 януари 2006

Работа :)

Ето какво намерих в мейла си сутринта:)

"From: Casper
Date: 09-Jan-2006 22:12
Subject Работа

Внимание!!!
Има опасен вирус наоколо. Нарича се РАБОТА. Ако получите РАБОТА от колегите си, шефа или някой друг по електронната поща или по какъвто и да е друг начин, НЕ Я ДОКОСВАЙТЕ!

Този вирус ще заличи напълно личния ви живот. Ако влезнете в съприкосновение с РАБОТА облечете си якето, вземете няколко добри приятели и отидете право в най-близкия пъб.

Поръчайте противоотрова, известна като БИРА (аз мисля че според сезона, може и червено вино да свърши работа...). Повтаряйте поемането на противоотровата, докато РАБОТА бъде напълно елиминирана от вашата система.

Препредайте това съобщение незабавно на поне 5 приятели. Трябва да осъзнаете, че ако нямате 5 приятели, това означава, че вече сте инфектирани и че РАБОТА вече контролира вашия живот.

Помнете, този вирус е смъртоносен!"

По принцип това с препращането не ми е навик и "не ме кефи". Но мейла си е весел хехех;)

2 коментара:

Nanera каза...

този мейл много ме зарадва :-) супер е. аз работих само по празниците малко но се съм съгласен че бирата и виното са добри антивируси. :-)

Sis каза...

Е... моята противоотрова е 50 ром с малко кока кола...
Ама и бирата си е добра де, особено лятно време ;)