My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

24 януари 2006

Студ


Днес не съм на работа. Утре пак сигурно няма да бъда. Точно ми звънна часовника за "изстрелване" от кревата и хоп - звъни шефа: "Днес няма да ходим в офиса. Стой на топло ."... Чудесно. Врътнах се на другата страна и продължих да дремя.
А когато погледнах към прозореца съзрях скреж.
Междувременно се чух със Зузу. Във Варна било ад. Имало слънце, което уж пече, но в момента, в който се излъжеш и си подадеш нослето навън - замръзваш.
Страх ме е да си помисля какво е на село, при баба ми... Там чешмите винаги замръзват, без да е обявено предварително, че ще се застурява. А сега при тия извънредни условия просто не искам да си представям за какво става дума. Дано Бари оцелее при -20... той си има доста козина, а и енашишкавял страшно много... пък и в крайна сметка е каракачанец ;) За котките е сигурно, че са пуснати на топло ;)
/Да ме пита някой за какъв дявол оставих фотото в офиса снощи... и сега снимам пак с нищожната камерка на GSM-a.

Няма коментари: