My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

07 януари 2006

В джобчето ми дрънкат семки и бонбонки...

Мдам... цигари! Ето това е думата, която ми се мотае из главата от сутринта. Оказва се, че докато съм на работа някак по-малко мисля за тях, отколкото сега, когато си седя в къщи. Всъщност точно поради тая причина не мога да си намеря място и гледам да съм в постоянно движение. Ужасноооо е!
В джоба си разнасям едно Орбит дропс и си смуча... залъгвам се уж. А през седмицата с единия ми колега си менкахме лукчета и теменужки... Смешна история:) Мислим дали да не пробваме със слънчоглед, макар да е супер селска проява да чоплиш семки на работа. Кво пък... Само да спра да мисля за пустите му цигари! Цел No1 ми е да си впрегна ината в нещо градивно - ето, сега е момента. Особено след като се хванахме на бас с Иво, който е по-заклет комин и от мен. Сега ще видим чий инат е по-голям:)

Другото с което се занимавам тия дни е чоплене из бг нет пространството в издирване на свестен цифров фотоапарат за сума до 300-350 лв. За момента май най-много ми допада SONY DSC-S40. Всъщност нямам кой знае какви изисквания - видео със звук, нещо над 3Mpix, възможност за ръчна настройка, малко по-голяма вградена памет. За Sony-то доколкото разбрах допълнителната мемори кард била малко по-скъпа, ама... Уф, абсолютен лаик съм що се отнася въпрос до такъв тип техника. Ако случайно от тук мине някоя по-разбираща душа - да вземе да даде някаква идея ли...

ПУШИ МИ СЕЕЕЕ!

2 коментара:

vlad каза...

Изкарах три седмици без цигари.
Изкарвал съм и девет месеца (числото е култово, но има много значения).
Ако очаквам положителен резултат, този към който се стреми пушачът за да бъде непушач си мисля че истината се крие напред във времето.
За малко реших да остава "силните" думи и ще кажа само, може би...

Sis каза...

При нас има някаква солидарност,поне по времето, по което съм на работа. 90% от работещите във фирмата спираме цигарите. Ииии в интерес на истината докато съм си на работното място ми е лесно да не пуша. Страшното става, когато попадна в компанията си на пушачи, които нямат никакво намерение да се отказват от този вреден навик:)