My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

04 март 2007

Разказ по картинки :)

Доста време не съм писала, мДааааМ... не защото нямам какво да пиша, а защото нямам време... когато пък имам време - то това дето си струва писането е станало тоооолкова много, че ме хваща мързела и не правя нищо по въпроса :)
Та малко стара информация - имах 3-4 дни работна почивка (хехе, знам че двете думи се взаимоизключват, нооо... факт!) около средата на Февруари. С Цвет и Стоян се чудихме къде точно да идем и в крайна сметка решихме, че крака ни не е стъпвал в югозападна България и... ей ни на - на път към "Петрелийски" - с. Огняново, в близост до Гоце Делчев. В последния момент и Петя реши да се присъедини към нас :) В крайна сметка една кола от Варна се засили натам... и една кола от Стара Загора също. Пътя от Стара Загора ни отне около 5 часа, минахме през Юндола :) Този край на родината ми беше напълно непознат - минавала съм от там като дете, но нямах никакви спомени... Някъде из прохода Юндола попаднахме на това:

Не бях виждала сняг тази година - е, това на снимката компенсира пропуска :) Невероятно красиво място!

Така... сега продължавам с "разказ в картинки" :)
Ето го и хотелчето:

Бяхме си взели четиримата един апартамент - хол, баня, спалня и още една стая с две легла. Като цяло мястото е уютно, подразни ме единствено факта, че за 4те дни, през които бяхме там нито веднъж в стаята не беше влязла камериерка. Басейна е външен, но има и маааалка закрита част (нещо като шатра), 35 градуса е водата... топъл, но не колкото този на Чифлика :) И водата в Петрелийски понамирисваше, хехе :)
Уцелихме много хубаво време и решихме първите 2 дни от почивката да се отдадем на обиколки...
1. Минахме през местността "Попови ливади" в Пирин:


2. Ходихме до Кулата:


3. Почувствахме се европейци (хахахах) - минахме границата само с лична карта... и се върнахме бързо, защото (както каза нашия митничар) "европейските цени нещо не ни се нравят" :)


4. Огладняхме... и отидохме да хапнем в ... Мелник. Страаашен боб правят там :)


5. Разходихме се и до Рупите - да видим храма на баба Ванга:


6. По пътя към Рупите сякаш бяхме попаднали в машина на времето и се бяхме върнали поне 80-90 години назад. Гледки като тази бяха нещо съвсем обичайно...


7. На връщане от Гоце Делчев към Стара Загора минахме през Благоевград:




8. Минахме покрай Рила - и там имаше сняг :)


И още няколко снимки, които са увековечили скъпи моменти :) От рода на ... първата чисто нова служебна кола, на която се качвам... и карам... и ще карам още дълго време (дай Боже!)...; смешните каски на Цвет и Стоян... и още по-смешни сламени шапки на мен и Петя...







P.S. А вчера бяхме в Търново - разнасяхме едни монитори между няколко офиса (Ради правилно ни казва "хамали" на нас :) )... освен че счупих краката на Стоян от ходене по камънаци и калдъръмени улички - успях да обиколя всичките си любими места... и ме подгониха едни спомени, ееех... Много важни за мен неща водят началото си именно от този град...


Имам още тооолкова много неща за разказване/показване... И това ще стане, след края на поредната командировка идната седмица :)

Съвсем без връзка да кажа, че имаше един лаф от рода на "Намери си работа, която да ти е хоби и ще видиш как цял живот няма да имаш нито един работен ден!" Вярно си е!

4 коментара:

froz каза...

Звучи много добре! Освен това аз да измрънкам че никаква не те виждам в ICQ, googletalk... абе въобще. ОГРОМНО МРЪН от мен.

ratm каза...

За мое съжаление и аз не съм виждал още сняг тази година.
А този фонтан дето си снимала на Благоевград е доста красив лятото.
Особено на тая жега като започне да те пръска, много е добре.

The_jo каза...

Сискеее той лафа май беше . че като си намериш работа дето да ти е хобито, вече и хоби нямаш :) Ама нейсе, важното е че ти харесва.

vlad каза...

*толкова прекрасно*
...ще кажа че обожавам разкази в картинки
...в толкова прекрасни "картинки"