My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

06 февруари 2007

I (don`t) have all the time in the world...

Искам някак си да ми остане време за:

1. да се видя с Нина и кръщелника си... които не съм виждала от изписването им
2. да си отида до Габрово и да видя баба си... която не съм виждала от Коледа
3. да отида до София и да видя няколкото ми останали приятелчета там... които не съм виждала от... 21.10.2006 (изключая Кипариса и Каспи - тях ги видях на 16.12.2006 последно)
4. да прибягам до Варна и да мерна Зузу... която не съм виждала от 27.07.2006
5. да напиша 3 мейла на приятели, с които не съм комуникирала по никакъв начин поне от 4 месеца...
6. да прочета "Нощта на оракула", която си купих доста преди Нова година
7. да се видя с Иван, Таня, Заека...
8. да осъществим най-после плануваните от около месец и половина ТРИ почивни дни на Чифлика, край Троян, с Цвет и Стоян
9. да обиколя магазините :)
10. да си подредя всички бумаги, с които е затрупвам постепенно бюрото си от... да кажем от малко повече от 2 месеца
11. да ида в любимия ми Дръмс - не съм стъпвала в любимото си заведение от повече от месец. срам!!!
12. да поспя... че нещо батериите ми се захабиха
13. да се поогледам и да видя какво се случва наоколо, мда!

5 коментара:

Анна Бончева каза...

А аз толкова много искам да те гушна. И да ти пожелая специални мигове. Защото ти си специална...
Честит рожден ден, Сис! Обичам те много... ()

Scott McLean каза...

Hi, I'm trying to see more blogs and learn about what's going on elsewhere. We like some of the same movies. I like sci-fi films the most. Have a great week!

Анонимен каза...

Честит Рожден Ден !!!
Бъди здрава, спокойна и много,много обичана!
Прегръщам те!
Линна
P.S.Забравих най-важното пожелание:едно безкрайно поле с ... :)
Целувам те!

tania каза...

Мила... Пак не се сетих навреме, но все пак се сетих: Желая ти сибирско здраве,еврейско богатство и циганска любов. Мился, че има и други важни неща в живота освен пари, бира и секс, но в момента не ми идват на ум за да ти ги пожелая:П
Честит рожден ден, Сис! Бъди себе си.

Sis каза...

Леле.... колко време не съм надничала тук! Благодаря на всички за милите пожелания :)
А на Линна и благодаря за първото престрашаване да пише каквото и да било :)
Целувки, и да знаете, че ми липсвате!