My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

20 януари 2007

Бебо ;)

Ето го кръщелника ми :)
Първите снимки от родилното - 11.01.2007:





А тази е първата снимка, която му е направена от мен (сори за качеството, ама в бързината явно съм оплела нещо из настройките на фотото) - 17.01.2007:



Та... това е Борис!
Обещала съм на майка му да го науча на ... мъдрост и упоритост, граничеща с инат (второто беше по нейно желание, а първото... аз да уча на мъдрост... леле! ;) )
Приемам поздравления :)

3 коментара:

froz каза...

Честито! Жив и здрав и голям да порастне! :)

ratm каза...

Два метра мисля, че му стигат.
Ще стане баскетболист момчето.
Има хляб в него.
Поздрави от слънчев Петрич.

Sis каза...

Хехеее, благодаря ви!
Пожелавам ви и на вас по един такъв малък Крали Марко за кръщелник... или пък за собствено отроче - кой каквото си избере :)