My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

11 януари 2007

5

... Зарибявката е пълна ;)
Ръкавицата ми беше подхвърлена от Зу :)
Та ето ги и "моите 5!"
1. Когато бях 7-8 годишна едва не подпалих къщата на село... с бенгалски огън посред лято, завряна в плевнята.
2. Почти не спя - инсомниак си падам.
3. Ценя всяка минута от времето си и мразя да ми го губят.
4. 5 дни без допир с цивилизация, лаптоп/компютър и мобилен телефон - това е в състояние да ме побърка. Да се отбележи обаче, че първите 3 дни без тия неща се чувствам като в рая. На 4ия ден нервнича... на 5ия съм си направо абстинентна.
5. Предпочитам планината пред морето.
6. Страдам от работохолизъм ;)
7. Всеки път, когато пресичам улица (като пешеходец) изтръпвам от страх. (знам, че е тъпо, ама... факт!)
8. До 8ми клас се занимавах с рисуване. И имам 2 награди от международни изложби в Болоня :)
9. Помня като слон. Всичко!
10. Пукала/чупила съм си 11 пъти главата... последният път бях на 14 години.

Хайде сега да изброят 5 неща и: злата жена :), фрЪцлата, Фроз, deni_f, и... СВЕТЛИНА! Нищо, че нямаш блог Линна, ще те чета в коментарите :P Разпиши се най-после и ти!

3 коментара:

ratm каза...

Някакви рисунки да покажеш?
Ще е интересно на хората предполагам.

Анонимен каза...

Сис, ама нали бяха само 5 неща...Пак си преизпълнила нормата:)

Анна Бончева каза...

Хе-хе!
5 от 10-те неща знаех. 50% процента си ми ясна. ;D
Сисочек... Обичам те. Нищо, че рядко се вясвам. В сърцето ми има специално място за теб. {}...