My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

22 март 2007

Лирическо отклонение


Едно такова куцо ми е.
Ритъма е все така бърз.
Бях близо... по-дяволите, толкова близо... и накрая изпуснах момента.
Сега ме е яд. Момента можеше да бъде доста дълъг, но просто го изпуснах. Умишлено. Защото такива са правилата...
Чудя се дали наистина ако нещо се е случило веднъж, после и втори път - то непременно ще продължи да се случва до момента, до който не "завърши случването си според предписанията". Уф, глупости на търкалета.
Сега пак ще променям навици, пак ще свиквам с добре познатото старо и с липсата на ... на нещо хубаво, но изпуснато.
... навиците са голямо нещо.
Как не си набих в главата и не запомних, че оценявам нещата, които съм имала едва в момента, в който усетя, че ги губя безвъзвратно?!?

Evanescence - Understanding:

You hold the answers deep within your own mind.
Consciously, you’ve forgotten it.
That’s the way the human mind works.
Whenever something is too unpleasant, to shameful for us
to entertain, we reject it.
We erase it from our memories.
But the answer is always there.


П.С.#1 Понякога осъзнал самотата си човек се сгромолясва лошо и... се изправя сам.
Не ми се пада повече.

П.С.#2 Снимката е правена край Луковит - има още снимки, но тях ще ги кача следващия път.

Щеше да е много яко, ако имах такова "светещо нещо" като на пичовете от "Мъже в черно" - често щях да "виждам звезди посред бял ден" и да си решавам безболезнено много от настоящите проблемченца, бррррррр
Просто ми се мрънка и ми е едно такова сълзливо.

4 коментара:

The_jo каза...

сиске, сискеее, просто трябва да се обадиш, да се разбереш с фени и вси4ки ни и да дойде6 на гости да те "светнем". То човек колкото по си мисли колко му е гадно , толков апо гадно му става. та така, намирай време и дохвър4ай да се светкаме с фотоапаратите :)

ratm каза...

Ако имаше и залез снимката щеше да е перфектна.
Сега чак забелязах колко странна е думата "сълзлив", не ме гледай и аз просто така си мрънкам, така става като няма какво да правиш и не искаш да мислиш за глупости.

Sis каза...

Отвратително е да нямаш време за нищо и никой :( Отвратително е да пропускаш една след друга разни възможности.
Но... винаги ще има утре, нали?

Анонимен каза...

Ще има Сис и го има!
Само трябва да "яхнеш" твоето днес :)
И да,това което се е случило веднъж се случва пак!
Времето е относителна единица и ни се налага често да го гоним.Просто го заобиколи с голяма доза желание и то ще ти направи път :)