My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

21 август 2005

Time out

Малко Time out от отпуската;)
Първата половина премина в планинско-селски туризъм;) Повече от зареждащо!!! Липсата на цивилизация и нет ми се отразиха добре. Най-после си дочетох "Умират глупаците" на Марио Пузо - много различна книга от всички останали които е писал...
Сега си стегнах багажа за утре, защото утре заминавам за Варна. Очертава се сама да си ходя на плаж, защото всичките ми познати от там са на работа, но... какво пък, ще щуреем вечер. Заредила съм се със "Последния дон" на Пузо и "Швейк" на Хашек. "Щвейк" я четох последно за изпита ми по славянска литература преди 4 години (май толкова бяха), ама "четох" е силно казано, по-скоро я "минах по диагонал", но още тогава ми се стори забавна - да видим... Първо мисля да погълна Пузо (все пак ми е любимец) ;)

Иво се е уредил да бачка след 10ти септември в един от хотелите, в които бачкаше до сега като life guard. Няма да се налага да плаща квартира и храна, защото от там му ги осигуряват. Най-после е напълно спокоен. И аз. Сега вече наистина ще си почина и няма да имам за какво да се тревожа... Лека-полека нещата се нареждат.
Та... така.

Няма коментари: