My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

06 септември 2007

Long time no seen

Само минавам...
Жива съм де - в случай, че някой се съмнява.
Официално съм в отпуска от миналата седмица. Има доста за разказване, доста за обмисляне и доста за разгадаване - и в личен, и в професионален план.
Пак е лека каша около мен, ама то май няма нормално състояние... или поне не помня какво е да кажеш "Всичко е нормално" :) По-глупавото е, че сама си се забърквам в някакви филми, от които няма нормално излизане.
Уф...
След края на отпуската ще взема да седна и да напиша нещо... Само трябва да ми остане малко време, за да си подредя мислите (или пък точната дума е не "време", а "смелост").
Подозирам, че тук чете и някой, който изобщо не бих искала да попада на това място, което пък малко или много ме спира да си кажа нещата в прав текст. Въпрос на време е да преодолея това усещане и пак да си вляза в релси. В крайна сметка какво ми пука?!

Та... само минавам де :) В следващия пост ще има повечко снимки, надявам се качествени.
Малко снимки пак, от последните 1-2 месеца:





Ямбол. Преди около месец бях в командировка там за седмица. Като цяло града ме изненада. Преди 5-6 години карах там един 8 декември - пъъълно разочарование. Няма да забравя как на сутринта, пиейки кафе на терасата в един апартамент, в някакъв тамошен квартал... се наслаждавах на пасящи кравички, кози и овце в междублоковите пространства. Не очаквах града да се е развил/променил, но... всъщност там нещата доста са се променили в положителна насока. Да се брои за плюс, че в стария градски хотел си имаше доста стабилен уайЪрлес :)


Банкя... идеята беше да "хвана" небето, обаче нещо не ми се получи съвсем като хората...


Смолян, в началото на август. Това мрачно небе... и тази светлина... за малко да стана вярваща :)

3 коментара:

Fobos каза...

Тя е жива! Ура! И прописа!

Хей, шнорхел, няма да изчезваш така, че... ще ти превиржа тръбата на възел! {}

Bla каза...

"Шнорхел" is LOL. :D

Анонимен каза...

Въпреки стабилния уаърлес, Ямбол е и май завинаги ще си остане едно забутано градче, из калдаръмените улички на което се мотаят най-мутиралите представителки на радиоактивната акселерация от Първото пришествие насам.