My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

09 октомври 2005

Party, PArty, PARty, PARTy, PARTY;)

Е на такова парти, на каквото бях снощи (всъщност то продължи до 6:00 ч тази сутрин;) ) не съм била скоро! Бях на Бузлуджа - за втори пореден weekend: първия път по повод банкет на фирмата, а сега... сега по случай рожденния ден на откачалника с най-веселото излъчване, с най-заразителната усмивка и с руси буклички (здрасти Зу ;р ).
ЖЕСТОКО! Просто нямам думи. Последиците от купона са мускулни трески по краката, ръцете , дупето (?!?!? това е необяснимо и за мен!)- от танци-манци и подскачане, корема и скулите на лицето - от смях.
Имам си и "трофеи" от това party - някаква ГОЛЯМА деруга по дясната ми ръка, която нямам спомен от къде точно се е появила + една много малка частичка от мозайката на "чинията" на Бузлуджа...
Евала на всички присъстващи;) Не бях пила изобщо, но изтрещяването беше пълно;) Просто това русото същество умее да събира хора около себе си и да им предва настроението си.
Зу, от сега си ангажирам покана и за догодина... Всъщност... Ае пак на хижа другия месец? ;р
Щеше да напиша много неща, ама просто не мога да коментирам, все още превес над умората ми има еуфорията от миналото събитие. И все пак... пак да кажа: ЖЕСТОКО ПАРТИ, рЪзбиЙш ли уе, копеуе! ;)
Сега се сетих за нещо, което Иво ми сподели при един от последните ни разговори, беше нещо от сорта на "Искам да видя много хора, познати и непознати, събрани на едно място, без да капризничат, просто да се кефят на момента, че са заедно и да си правят партито...ама е трудно". Сега, преди малко набрах телефона му в USA, събудих го и му казах "Копеле, да знаеш, че това е осъществимо. Видях го! Участвах..."...

Няма коментари: