My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

22 март 2005

Искам те...до болка те искам,мамка ти! (22.VIII.2003)

Преди близо две години написах нещо... Бях го публикувала във форума на ShakeIt IRC.
Това е първия и последен опит за "творение" в стихотворна форма. Мотах се пак из разни файлове, предназначавани някога за Иво и се натъкнах на това по-долу... И си мисля, че в момента нещата изобщо не са променени - всичко си е както преди - оплетено до безобразие, недоизказано, тлеещо (дали ще стане огън някога пак...или скоро ще е само пепел...) и... болящо. Мамка му как боли! И колкото и да се заравям с работа, за да мисля... Колкото и да се опитвам да ангажирам вниманието си със Стифлър или старли - куче и котка, някак не успявам... И как по-дяволите да успея, след като Стифлър е кръстен именно на него..от него.

Мислех си
Че бавно се превръщаме в различни същества
Заради болката която си причиняваме
На себе си
На другите
Заради малкото останали илюзии
И заради малкото останала невинност
Бавно се превръщаме в сенки на онова,което сме били
С времето
Събитията
Тищината
Самотата
Нощите,будни,в тъмното
Съвестта
И болката
Заради себе си
Заради себе си ни боли
Заради шибания ни егоизъм,който едва прикриваме зад думите
И рядко зад действията

И се нараняваме
Малки,дребни,едва доловими рани
Една
Върху друга
Зарастващи
И после пак
И пак
И пак
Променяйки се
Когато не станем различни
Сенки
На това
Което сме били

Когато се обърнеш
Какво виждаш?
Копнежа...

Снощи пак сънувах
Надупчени ръце
И бившето си гадже
В ръцете на бившото му гадже
И се събудих от ревността си
От болката
От това,че не съм
Аз
Единствената

Какво е за теб щастието?
Не ми отговаряй
Не ме интересува
Не искам да го чувам
Не искам
Не
Искам.

Искам те...до болка те искам,мамка ти!


(22.VIII.2003)


Сигурно и след 10 години да попадна пак на това - пак ще ми затрепери нещо под лъжичката... Възможно ли е да обичаш на инат? Възможно ли е обичта да е развнозначна на мазохизъм... Възможно ли е двамата да признаваме, че си знаем и кътните зъби, и в същото време и аз и той старателно да заобикаляме евентуалната възможност да сме заедно пак...

Life SuxZ HarD

Няма коментари: