My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

26 февруари 2005

Кой знае какво искам, м?

Понеже тия дни е пълнолуние... :) и по цели нощи съм в собствени мисли... стигнах до кръстопът :)

Искам да се влюбя, защото ако не се влюбя, ще се чувствам нещастна като генетично закодирано усещане.
Но и не искам да се влюбя, защото ако се влюбя, ще се обезлича. Размазваща любов. В тая любов според мен не намираш себе си, а загубваш себе си.

Изобщо не ме интересува всеки друг човек.
И се оплаквам, че никой не ми е интересен.

Ако не ми вярват, няма смисъл да говоря.
Ако ми вярват, няма тръпка.

Друга тема е какво точно значи тръпка? Последното значение ме светнаха, че било секс. За мен пък сексът е страст и нищо повече. Има такива натури, които обичат да правят секс. И други, които не могат да кажат, че чак пък обичат.

Какво се прави на кръстопът?

Няма коментари: