My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

17 ноември 2006

До Русе и обратно...

Миналата седмица бях в Русе.
Очарована съм от града, жалко, че денем бях твърде заета, за да го разгледам :( Намерих една много малка "дупка" време в сряда сутрин и ето резултата:






Русе е град с особена атмосфера и с невероятна архитектура. Централната част на града е уникална с всичките си запазени стари сгради... с невероятни фрески(уточнявам само за централната част, понеже правих тигели вечер по пешеходната зона на града...)Искаше ми се да снимам и пантеона, и паметника срещу съда, и операта, и куп други неща, които ме впечатлиха, но разполагах с наистина много ограничено време :( За сравнение ще кажа само, че ако до сега смятах Пловдив за най-хубавия град в България - вече си имам друг фаворит!

****
Не знам до колко беше полезен престоя ми там... но силно се надявам да съм дала нещо на офиса ни там.

****
Тази неделя духвам пак по следния маршрут: неделя вечер - Габрово, понеделник сутрин - к-с Чифлика, край Троян, вторник вечер - Стара Загора... И този път няма да пътувам сама.
Дано не съм сгрешила и в преценката си за някой, който наистина дава всичко от себе си и адски много ми е помогнал за офиса тук, в Стара Загора. Всъщност убедена съм, че не греша за него. Стискам палци да заобича работата си при нас още повече... и да продължи да дава всичко от себе си... и на нова позиция. И да спре най-после да ми вика "шефче" :)
Много скоро ни предстоят ГОЛЕМИ неща...

Стискайте палци... пак!
Simon sayed... Go, go go! :)

1 коментар:

Анна Бончева каза...

Току-що разбрах,че си била в Русе. Стана ми ужасно криво, че не си ме открила. :-(
Кога идваш пак? А на мен на гости кога ще дойдеш???