My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit SISKATA.NET and update your bookmarks.

16 май 2006

Голямо "БЛАГОДАРЯ"


Няма да пропусна и тук да благодара на Ивоса и Кипариса за даряването на кръв в полза на напълно непознат за тях човек. Дадоха шанс на човешки живот. За да ги убедя ми беше достатъчно да поговоря с тях по-малко от минута по телефоните. Даже думата "убедя" тук е пресилена - не се стигна до убеждаване, беше ми нужен едноминутен телефонен разговор с двамата поотделно - колкото да задам въпрос и да получа "ок" от тяхна страна.

Иска ми се хората, които удрят по едно рамо на подобен зов за помощ да са много... и да не мислят материално. И нещата да стават бързо. И да не се налагат много-много обяснения - просто завъртане на телефон, уговорка за час на "акцията", записване на данните на нуждаещия се и толкова.

А в този конкретен случай съм сигурна, че едно простичко "благодаря" им стига на моите двама герои на деня.
Кипариса преодоля своя страх от "лелки в престилки" ;)
А Иво е герой с ранното си ставане днес - нещо НЕтипично за него (неслучайно често го сравнявам със сънливия ленивец Сид от Ice Age) хехе ;)

****

Петък наближава... за събота не искам и да си помислям ;(
Брррр, студено ми е.

1 коментар:

Анонимен каза...

Какво да ти кажа....кокошка:Р